Monday, November 23, 2009

IMPIAN (DREAM)

Dalam penghidupan kita seharian, kita tidak pernah lari atau tidak akan dapat lari dari memasang impian atau DREAM. Tidak menjadi kesalahan untuk membina impian kita, malah ianya menjadi suatu keperluan psikologi jika kita ingin berjaya dalam hidup. Semenjak kecil kita dipasangkan impian oleh ibu-bapa kita. "Sudah besar nanti nak jadi apa?" Inilah pertanyaan yang lazim diajukan oleh ibu atau bapa kepada si anak apabila dewasa nanti. Maka inilah yang dikatakan impian atau biasanya dipanggil juga CITA-CITA atau AMBITIOUS.





Inilah RUMAH IMPIAN saya


Saya mempunyai impian atau "dream" yang sangat tinggi. Ada orang mungkin mengatakan saya orang gila. Tetapi, tidak mengapa kerana orang gila tidak mempunyai impian. Atau pun, orang yang gila itu sebenarnya ia gagal dalam menggapai impiannya.

OneTravel.com Presidents Day  300x250

Melalui internet, sebenarnya kita boleh mencapai impian kita. Anda juga boleh melakukannya. Apakah impian anda? Impian saya adalah untuk menjadi JUTAWAN dalam masa 5 tahun akan datang bermula Januari 2010 hingga Disember 2015. Insyaallah kalau dipanjangkan umur. Tidak mustahil melalui pemasaran internet cita-cita saya dan anda akan tercapai. Cuma yang penting dan perlu dilakukan ialah MINAT, BELAJAR, USAHA dan BERDOA. Anda boleh join affiliate program yang berlambak di dunia internet. Anda mesti bijak memilih. Anda boleh cuba di sini:

Belajar SEO

1 comment: